aleynaguzell Kızlar merhaba oğlum 4 gün önce sünnet oldu sünnet olurkende çok ağladı doktora uyuşmamış olabilir mi dediğimizde tuttuğumuz için ağlıyor uyuşmamış olamaz dedi. 4 gündür de çişini yaparken ağlıyor normal mi? Ne zaman geçer bilen var mı?
Hiilyuss aleynaguzell korkmuştur muhtemelen kardeşim de 1.5 yasında sünnet olmustu tutuyorız diye cok ağlamıştı uyuşmadığından değil
aysegulcinar aleynaguzell 20 gun falan oldu yaptirali bebeğimi 3 ay 26 günlüktü. Anestezinin etkisi geçince 2 3 saat araliksiz agladi fitil şurup falan verdim 1 hafta kadar da sadece bezini degisirken agladi cunku ayaklari cok hareketli tutuyordk ondan agladi onun disinda cok sukur oyle fazla bi aglamasi olmadı. Normalde de mızmız zaten uyumayı sevmeyen bir minnos 😂
mrsatsy Normal canım benim oğlum da neredeyse 1 hafta her çiş yaptığında ağladı zamanla geçti. Sana tavsiyem çok fazla krem sürme, biz çok sürüyorduk tahriş olmaya başladı sonra sadece kenarlara sürmeye başlayınca 2 güne iyileşmişti inanamamıştık
aleynaguzell mrsatsy teşekkür ederim tavsiyeleriniz için inşallah bizimkide iyileşir çok yıprandı 4 günde
mrsatsy aleynaguzell Rabbim şifa versin inşallah, merak etme canım birkaç güne hepsi geçecek ilk günler çok zorlayıcı oluyor gerçekten