Bu psikolojiyi nasıl atlatiyorsunuz dünden beri hiç iyi hissetmiyorum ilk defa girmiştim servisin biri üstüme kırınca panik yaptim istop ettirdim kaldım öyle devamlı gittim geldim 1 kere ek ders aldım 3 derstir sıfır hatam vardı o kadar emeğe bir anda böyle bi durum olunca dünden beri toparlanamiyorum napmaliyim sizce devamli aglayasim geliyor sanki daha cesaretim kırıldı gibi