nlnmtn Kızlar merhaba bebeğim 4 buçuk aylık oldu son 2 aydır ama optipro kullanıyorum bı aydır da emmiyor sadece mama içiyor çok kusuyor ama doktor reflusu vardır dedi motis surup verdi beslenme öncesi veriyorum ama faydası yok çok kusuyor bazen balgamlı baze sütü kusuyor mamadan dolayı mı acaba bundan önce Aptamil hipp de denedim hepsinde kusuyor bı akıl verin sizce mamadan mi kusuyor
Hiilyuss nlnmtn bizde 4.5 aylıgız son zamanlarda daha sık kusuyor dediğin gibi ssdece mama alıyor aptamil. Beslendikten sonra bir süre sırt üstü yatırırsam sorun olmuyor
nlnmtn Hiilyuss bende öyle yapıyorum ama bı saat sonrasında bile kusuyor mahvetti beni kilosunu da takip ediyorum ama bilemiyorum
snmdere Bizde 4,5 ayligiz ayni sorun bizdede var sma optipro kullaniyoruz ve surekli kusuyor mama icmedigi zamanlardada su tarzi kusuyor doktora goturduk ve reflu var dedi fakat kilo kaybi olmadigi icin ilac vermedi. 6 aya kadar devam eder dedi 🤦🏼♀️
nlnmtn snmdere yaa aynı şeyi yaşıyorum mama içtikten bı saat sonra bile kusuyor mamayı degsitirsem hepsini denedim nerdeyse beni emdiginde de kusuyordu ama optipro bize iyi geldi kilo aldı falan ondan değiştirmek de istemiyorum