Merhaba anneler dünden beri göğsümde göğüs ucu desem daha doğru olur inceden inceye çok aşırı rahatsız etmeyen bi sizi hissediyorum. Ellediğim zaman acı hissetmiyorum fakat sizlama oluyor. Bu arada emzirmiyorum. Var mı bu durumla karşılaşan yardımcı olursanız sevinirim ♥️💐