princees Üst dişleri çıkmadan yan dişi ve 1. azı dişi çıkmış sonrasında da dündendir üst damagi böyle baloncuk tarzı şişmiş önce sariydi bu sabah sarılığı geçmiş sadece var mı yaşayan
mematiii princees bana üst diş tarafındaki damağı yapışık gibi geldi üst iki dişin arası o kadar yapışık değildi çünkü bizimki doktora gösterin derim.Sırayla çıkmaması normalde apse falan hiç duymadım.
princees milletsanakanalizemiolacak evet bende takmadım sırayla cikmamamsini ama şişliğe anlam veremedim
milletsanakanalizemiolacak princees ya o şişlik apse gibi birsey olabilirmi ki dün sarıydı dediniz çünkü
princees milletsanakanalizemiolacak evet aklıma apse geldi zaten gece de patlamış diye düşündüm ama daha çok küçük 1 yaşında erken degil mı apseler için 🙄