Beneğim 5 aylık. Atopik dermatitimiz var. 3 aylıkken allerjiye muayene olduk test sonuçları temiz. 4 buöuk aylıkken götürdük süt ve süt ürünleri, yumurta ve yumurta ürünleri, fındık, ceviz, badem allerjisi çıktı. Şu dönemde eline ekmek aldı kendi isteğiyle normalde kanda buğday unu allerjisi çıkmadı ama çocuğumun dudak kenarları kabardı. Dr profesördü götürdüğümüz. 2 ay diyet dedi. Yemiyorum yeme dediklerini ama cildi halen toparlamadı. Egzamamamız hala çok alevli. Napıcam bilmiyorum. Yakınızda bu durumu yaşayan var mı yada
sizler ? Yardımcı olursanız çok sevinirim.