srnrcvs Merhaba tek başına oynarsan kastım şuan da da tek oynuyor ama kızın 13 aylık odadan çıktığında peşimden geliyo ben hani şunu merak ediyorum oyunlar kurup onlarla oynar yani ne zaman bağımsız olur bana
bennunu srnrcvs benim bebeğim 16 aylık 1 aydır zorla elimizden tutup oynamaya götürüyor yere oturtuyor. gitmezsek ağlıyor. öncesinde yine dibimdeydi ama kendi kendine bir yerleri kurcalıyordu. şimdi bizi kitap okumak lego oynamak için zorluyor. sabırla bekliyorum bende kendi başına oynamasını
DarkSwan srnrcvs Valla hep mızmız bi bebek olduğu için başladığı zaman şu zaman diyemem. Ama 17-18 aydan sonra daha çok bana bağlandı. Kucak delisi oldu, hala aynı.