Audrey_ Karnı tok altını değiştiriyorum gazını çıkarıyorum yatırıyorum tam uyuyacak kusuyor sonrasında ağlaya ağlaya bir hal oluyor bebeğim. Karnına masaj yaptığımda da biraz sakinleşiyor. Acaba ben gazını tam çıkaramıyor olabilir miyim?
Braa3434 Audrey_ Merhaba ben kızımın karnını doyurduktan veya gazını çıkardıktan 15 20 dk sonra yatırıyordum kucağımda omzumda dik pozisyonda duruyordu doktorumuz söylemişti reflü olmaması kusmaması için belki kustuktan sonra ağzında acı tat olduğu için midesi bulandığı için karnı sancılandığı için ağıyor olabilir
Audrey_ Braa3434 evet haklısınız normalde bi 7-8 dk gazını çıkarmaya çalışıyorum ama az geliyor olabilir birde sizin gibi yapayım bakalım faydası olacak mı