niluna valla aklıma başka bir şey gelmiyor , siz bilmem gereken bir şey varsa söyleyin lütfen
3 gece 4 gün kalacağız yani yeterli olur diye düşünüyoruz. Sıkmaz heralde 3 gecesi. Kis tatili ve bebek olduğu için zTen gezelim tozalim diye pek kafalara giremiyoruz. Odanin rahatlığı yemek lezzeti en önemlisi hijyeni ve içinde havuzu olması cezbetti. Yorumlar da tıpkı sizinki gibi güzel …