User345678 Çok aktif kullanmıyorum bu yüzden sabah görsel ekleyeceğim. Arkadaşlar çevrenizde olur durumu olmayan var ise bana yakın gelip alabilir. İstanbul/avrupadayım ihtiyaç sahibi bir arkadaşa giderse çok mutlu olurum. Ücret almayacağım☺️
koka User345678 merhaba ,kargo ücretini ödemem durumunda gönderme şansınız var mı, benim çok ihtiyacım var henüz bebeğime hiç bir şey alamadım bari besinini almış olurum