Hanımlar merhaba benim oğlan 2 yaşında 18 kg. 95 santim doktoru maşallah kilosu boyu yaşıtlarından fazla diyor boydan dolayı kiloyu kurtarıyomuş ama 2 yaş kıyafetler katiyen olmuyo alırken hep 4 5 yaş alıyorum anca oluyo boydan ve biraz göbekten bu durum bana anormal geliyo acaba diyorum kıyafetlerin kalıpları mı küçük yoksa benim oğlan çok çok fazla mı iri çevremde hiç görmedim 2 yaşa 4 5 yaş giydiren maksimum bi beden büyük alanı gördüm biz de mi sorun yoksa kıyafetlerde mi ??