Kızlar nolur yardım edin ben bugün 25 gün olcak doğum yapalı bebeğim RSV illetinden 13 gün yoğun bakımda yattı ondan öncede benim gögsümü tutmuyordu çok şükür yoğun bakımda bi gün emzirme aldıklarında tuttu ama tek gögsümü şuan evdeyiz 25 günlük fakat sorunum sanırım sütüm yetmiyor çünkü memeden sonra ağlıyor mama verince susuyor uyuyor aslında gögsümü çekiyor bebeğim yutkunuyor falan anlamıyorum çok zor durumdayım psikolojim alt üst oldu gögsümü sıkıncada süt görüyorum ucunda sağmak istedim bakıyorum az çikiyor napçam yardım edin :(!