Ololo valla aynıyız. Üstelik bizim uyku saatlerimiz düzenli, rutinlerimiz de var. Uykuya direnmiyor da, ama gel gör ki geceleri 15 20 kere uyanıyor. Zaten doğdu doğalı böyleydi, arada cok cok nadir iyileştiği olurdu 15 20 gün belki sonra hoop başa. Yemin ederim anne olduğuma olacağıma pişman oldum. Bunu söylemek de istemiyorum Allahın gücüne gitmesin diye ama uyku sorunlu bebek kadar zor bişey yok şu hayatta. Uykusuzluktan bayıldım geçen gün artık