1100210182 biraz kaybetme korkusu olmalı eşinde. Biz eşimin ailesi yüzünden nişanlıyken ayrıldık 5 yıl ayrı kaldım sonra barıştım, eşimin de ailesinin de gözünde çok değerliyim şunan çünkü eşim beni kırarsa kaybedeceğini biliyor, ailesi de ben gidersem oğullarını kaybedecek lerini biliyorlar. Hiçbir saygısızlık yapmadım onlar da beni sevdi saydılar, annem yurtdışında yaşıyor babam rahmetli, kaynanam sağ olsun lohusa yatağı yaptı misafirlerimi ağırladı bebek gibi baktı bana zaten 2 hafta kızım küvözde yattı, 2 haftaya yakında 2 görümcem kayınvalidem dönüşümlü olarak kaldılar bende kızıma da baktılar bana da, Allah razı olsun. Ama eğer o dönem ben eşimden ayrılmasam sineye çeksem aramız böyle olmazdı değerimi anladılar bence 😂 eşine seni kaybedebileceğini göster, bunu terk et veya tehdit et giderim de diye söylemiyorum, al karşına konuş kırılıyor um de, bak bu bizim yavrumuz de. Öbür türlü aranızı daha çok bozmuş olmak istemem umarım eşin de seni anlar dinler sen de psikolojini toparlarsın artık 😢 Allah yardımcın olsun