Bebişiniz daha çook küçük, siz düzen kurmak isteseniz de buna uyamaz büyük ihtimalle sürekli bir kayma olur bazen daha uzun bazen daha kısa uyur o yüzden biraz daha bekleyebilirsiniz. 4 aylık oldu bebişim biz 60-65 günlükken düzene girdik biraz ama sorsan hala yattığı kalktığı belli değil😄