Bebeğim doğduktan 15 gün sonra emzik vermiştim. Şu anda 10 aylık sadece emerek uyuyor, dalmaya yakın emziğe geçiriyordum. Sadece uykularda kullanıyoduk ama yaklaşık 2 haftadır emziği itiyor almıyor, sadece memede uyumak istiyor🥲 var mı bir çözümü olan