goney
Gazı hep var zaten. Çok gazlı bir bebek. Gaz damlası kullanıyoruz, kiraz çekirdekli kemerler, kiraz çekirdekli pratikler, masajlar neler neler yapıyoruz. Ben yediğime içtiğime dikkat ediyorum, kimyonlu su içiyorum. Tam gazını çıkarıyor ohh rahatladı yavrum diyorum 2 dk sonra yine ıkınmaya başlıyor 🤦🏻♀️ ama bu memeyle kavga farklı. Yeni başladı son bikaç gündür var. Aptamilin uygulamasına göre atak haftasıymış. Sanırım o yüzden böyle yapıyor. Daha doğalı 37 gün olmuş neyin atağı ben anlamadım ama neyse 😅 Şuan yine dikildik bakalım kaçta uyutabilicem 😅