Doğum yapalı 52 gün oldu hala ne yemem gerektigini bilemiyorum.kuru baklagiller,lahana,turp gibi yiyecekler,portakal,mandalina gibi meyveler yaziyor diye ıspanak,fasulye yiyordum ki bugun okuduğum bir yazida bunlarin a gaz yaptığını okudum.eeee bunlarda gaz yapiyorsa tecrübeli anneler ne yemeliyim bir söylesinler 🤔lütfen.? Ac geziyorum resmen ya.