Kızlar kana buhar makinası kullanıyorum manuel olan Buhara yüzünü yaklaştırınca toz gibi buhar çıkıyor yani toz kokusu var sanki
Toz üflüyormuş gibi günlük temizliğinide yapıyoruz bi fikriniz var mı neden işine damlattıgımız nefes açıcılar olmadan da aynı