emlos Ben kızımın ateşi varken duş aldırıyordum. Saçını kurutmadan ateşten kendiliğinden kuruyordu o derece, ama düşüyordu ve O bizi bir kaç saat idare ediyordu ateş düşürücü desteği ile. Çıkınca tekrar duş aldırıyordum. Bence ateşi düşüren çocuğun halsizliğini gideren en iyi yöntem yıkamak.
Enfeksiyona gelirsek ilaçları hastanede yatıyormuşsunuz gibi saati saatine düzenli içirmeniz ve şikayetiniz geçse dahi kutu bitene kadar devam etmeniz iyi olur. Çünkü içten ilerleyen bir hastalık.
Ve su içirmeniz dışında başka bir öneri yok. Bu saydığım maddelerden en önemlisi su içirmek. Basit gibi görünen en iyi tedavi yöntemi. İdrar asitli yapıya sahip olduğundan yakar geçer, hele ki iltihaplı bölgeyi tahriş ettikçe enfeksiyon ilerler. Bu sebeple idrarın o koyu halinin su ile inceltilmesi gerekir. Kızım çok enfeksiyon geçirdi. Kendisi de öğrenmiş artık, idrarı şeffaf gelene kadar su içiriyordum. Görünmez çiş koymuştu adını. Biz o şekilde atlattık. 🥲 yani daha az acı duyması için idrarın şeffaf renge ulaşması iyi olur.