Merhaba kızlar. 2 buçuk aylık bebeğim her akşam 7den sonra ağlama krizine giriyor. Uykuya geçişte çok direniyor. Sadece memede susuyor onun dışında durmuyor. Gece uykusuna geçişte çok zorlanıyor. 7 ile 10 11 arasi her gün böyle. Gündüzleri son uykusundan 5 gibi uyanıyor. Bu krizler yüzünden 5 6 saat uyanık kalıyor. Yabancılar cadı saati diyormuş. Ya da akşam endişesi duydum. Bebeğim kolik de değil Bu durumu yaşayıp çözüm bulabilen var mı?