sevaltenekeci sma optipro kullanıyoruz bir arkadasimiz aptamil kullandi bebek obeziteli gibi bianda puuff şişti acayip şişiriyo çocugu ama sma öyle degil az az ve doğru orantilı kilo aldırıyo gine digerlerinden önde gidiyo kilomuz ama bu bebeğin iştahinada bağli gerçi