smyyadnr benim oğlum da 3 yaş 4 aylık. Tam 2 defa denedik ama bu kaka problemini aşamadık malesef bir türlü. Benimki kakayı bez harici hiçbir yere yapmak istemiyor aşırı korkuyor. Psikiyatriye de götürdüm,çok aşırı tepki verdiğini bu şekilde asla zorlamamam gerektiğini söyledi. Birkaç ay daha unutsun ondan sonra tekrar deneyelim dedi ama bu tuvalet eğitimi üzerimde kocaman bir yük.. Ağlayasım geliyor artık düşündükçe.