Esesay seni o kadar iyi anlıyorum ki 14 ay çektim bir kaka yapacz bütün apartman inlerdi kızarır morarir terler döker ağlar tutunur ikinir yok acillerde soluk alırdık 15 gün yapmadığını bilirim artık ben ağlıyordum karşısında lavma falan hiç etki etmedi şurup verdi doktor rontgene aldı şok oldu karnı parça parça kaka dolu dedi aşırı kabız çok araştırdım sordum sorusturdum doktorumun dediği herşeyi yaptım ve kabızlığa bay bay dedik oğluma kesinlikle ve kesinlikle paketli ürün yasak veren babaanne anneanne dede baba herkezle kavga ettip çocuğum yirtinip ağlasa bile vermedim bol bol armut, elma,mandalina, avokado,ananas,kereviz, aklına gelebilecek en sağlıklı şeylerle yolumuza devam ettik araştırıp doğal zeytinyağı aldım tam 10 kilo yoğurt bile versem zeytinyağı damlattim hergun sabah bir yemek kasigina sütümü sağıp zeytinyagi kaydum içine bebeğime icirdim bol su icirmeye özen gosterdim kendim yediklerime dikkat ettim bilhassa çikolata hemen kabız yapıyor zaten aşırı yiyordum kan şekerim düşüyordu sanki şimdi oğlum bazen günde bir bazen iki bazen üç kere kakasini yapıyor ohhhhh bere diyorum ve doktorum üç yaşına kadar zaman verdi tam yerine oturması 3 yaşını bulabilir dedi biz bir buçuk yaşındayız çok şükür şuan çok iyiyiz Allah’ım kimsenin başına vermesin biz büyükler bile kabizken sancilaniyoruz yavrucuklari düşünün birde 🥲