arelinannesi1 Kizlar bebeğim 9 aylık üst dişler geliyor ama mahvetti beni bu saat oldu uyuyamıyoruz yok mu çözümü falan tetagil yaptım jel yaptım asla sakın kalamıyor ağlıyor kendini atıp duruyor
Ayissiya41 arelinannesi1 yok maalesef bnde senn gibiyim zombi gibiyim çocuk desen o da aglsmaktan uykusuzluktan mahvolduk
Ayissiya41 arelinannesi1 her şeyi denedim çözüm yolu yok, aglaya sızlaya geçecek bu günler de, gece uyurken aniden ağlıyor bağıra bağıra, kucağıma alıp sakinleştiriyorum sallsyırum dentonix var onu sürüyorum bize fayda etmedi Bi Dr yada ebe ye sor jel dene.
arelinannesi1 Ayissiya41 jel kullanıyorum Benimkide uykudan uyanıp aglıyor böyle avazı çıktığı kadar calpol veriyorum çünkü kafa ateşi oluyor baya yarım saat sonra rahatlayıp yatıyor