Minikoglumb kim ne derse desin evet etkiler bizzat yaşadım 4.ay aşısı memeye getirir getirmez çığlık çığlığa ağlıyodu aşıdan sonra birkaç gün devam etti ne yapsam emmek istemiyodu kafasını çeviriyordu ağzını açmıyordu alırsa bikaç saniye sürmüyodu bırakıyodu tamam bitti emmeyecek dedim Elhamdülillah sütümde o kadar çok ki çok üzülmüştüm nasıl bitiricem göğsümdeki sütü çöpe akıtıcam diye düşündüm sonra inatlaştım sağdım sağdım verdim, biberon emmeyi de bilmiyor bardakla kaşıkla verdim buzluktan çıkardım verdim hatta mecbur kaldım bikaç kaşık aç kalmasın diye ev yoğurdu bile verdim ayakta emzirdim sallanarak sallayarak hoplayarak zıplayarak ağlayarak oyun yaparak meme yanaştırıyodum o arada alıyodu mesela sonuç olarak çok şükür sabrettik düzeldi