Biz de ateş olmadı ama huysuzlandı epey. Ateşi 38i geçerse 6 saatte bir calpol verebilirsin. Ateşi olsa dahi çoraplarını çıkarma. Soğuk kompres uygulayabilirsiniz eklem yerlerine kol altına ev sıcaklığını ayarlayabilirseniz 22-24 derece olsun doktorumuz bize böyle önermişti. Umarım ateşsiz atlatırsınız.