Arkadaşlar merhaba elimde sadece bir defa girdiğim bir kaç tane abiye-özel gün elbiselerim var ve sadece özel günlerimde var en fazla 3-4 saat sıfır diyebilirim. Eğer ihtiyacı olan varsa satmayı düşünüyorum hemde çalışmadığım için kendi bütçeme katkıda bulunmak istiyorum. Dolabımda duracağına ihtiyacı olan birisine gitsin istiyorum. Eğer merak eden olursa fotoğraflarını atarım 😌🥰