Duru44 benim bebeğim küçükken 1-2 aylıkken yutuyordu ve kakasında görüyorduk doktorumuz normal demişti ağzına gidip yutuyor çoğu kişi farketmiyor bile önemsemeyin demişti daha ileriki aylarda kansızlıktan şüphelenirdik felan demişti eğer devamlı görüyorsanız bebekler kansızlık olduğunda isteyerek yutabiliyormuş doktorunuza danışın bi :)