Bebeğim 3 aylık ve kulağının arkasında pişik gibi bie şey oldu. Doktoruna attım antibiyotik krem verdi. Ebe arkadaşım sudocrem kullan dedi. Bebek kliniğinde çalışan diğer sağlıkçı arkadaşım zeytinyağı sür sadece dedi ne yapacağımı şaşırdım sizce ne yapayım?