Kızlar delirmek üzereyim. Kasımda kızım 1 e girdi. Girdiği gün güncellleme geldi. 2 gündür özellikle bugün her gördüğünü istiyor almazsa dayak yemiş gibi ağlıyor. Kendini yerlere atıyor. Köpek dişleri çıkıyor çok huzursuz, 1 yaş aşısı da olabilir. Geçen hafta yaptırdık. Kafayı yicem ya bugün sesimi yükselttim artık kuzuma. Aşırı mız mız. Elinde oyuncak var açamıyor, alamıyorsa yıkıyor ortalıgı :( az evel otizm ile ilgili bi sayfaya denk geldim. Aklım çıktı. O çocuklar da sinir krizi geçiriyor falan ya :((
Gece gece evham bastı. Bu 1 yaş krizi normal mi ya?