Merhaba anneler 50 günlük bebeğim var tek başıma büyütüyorum ve bebeğim çok Nazlı yanından bir dakika bile ayrılmamı istemiyor sürekli emmek istiyor aşırı yoruldum artık başlarda emziğe çok karşıydım vermedim şimdi de veriyorum alsın en azından biraz oyalanır diyorum ama nafile nuk , wee awent ultra soft air denedik almıyor ucuna birşey sürersek alıyor sonra diliyle itiyor 1 haftadır pes etmedim uğraşıyorum başka nasıl verebilirim yardımcı olur musunuz emziğin üstesinden gelen anneler 😅