Geçen hafta 110 değerle hamile olduğumu öğrendim. İki gün sonra 135, iki gün sonra 155 çıktı. Bugün doktorla telefonda görüştük değerlerin düzenli artmamış pazartesi sabah kürtaja alacağım dedi, zaten beklediğim bir şeydi bende o yüzden tamam dedim. Özel hastane bu arada ve fiyatları uçuk. Ama bunun başka bir yöntemi var mı merak ediyorum. Evet değerler düzgün artmamış ama biraz daha beklenmeli mi yoksa farklı bir yöntem ilaç vs uygulanabiliyor mu. Yani sırf para almak için kürtaj demiş olabilir mi. Kese bebek zaten görünmedi. Hamilelik ortalama 5 küsür haftalık şu an. Tecrübesi olanlar yorumlarsa çok sevinirim ona göre pazartesi sabah gitmeyeceğim