Elya-m1 evet bira, erken uyuyor oyle olunca bende erkenden yatmak zorunda kalıyorum bazen bazende uykum gelmiyor uykusuz geçiyor geceleri 😔gündüz biraz daha oyalayım ama uykusu gelince cok huysuz oluyor agliyor hep kolayını buldum ağladığı gibi poşetine koyuyorum evde türleyiz hop uyuyuveriyor😁