Kızlar merhaba 11 gün önce ilişkide eşim biraz kaçırdı hemen kalktım aktı içerde çok kalmadı yani neyse adetim biteli bi hafta falan olmuştu bugün leke gelmeye başladı azar azar devam ediyor adet zamanım değil iki küçük çocuğum var araları iki yaş hamile kalmadan önce ilk çocuğuma olurdu böyle düzensizliklerim pkosluyum ama sonrasında olmadı öyle yani şimdi iki gebeliğimde de yaşamadım hiç ama olabilir mi acaba yerleşme kanaması gibi bi şey zamanı uyuyo mu ve test yapsam var ya da yok belli olur mu acaba çok kafama takıldı çocuklarım küçük olduğu için hazır değilim lütfen yaşayanlar beni aydınlatabilir mi