Yasemin4 öncelikle sabır taşı, salça, yara bandı gibi çocuğu tiksindirerek bırakma yöntemleri çok yanlış eğer gerçekten psikolojisi etkilenmeden bırakalım diyorsanız bunların hiçbirini yapmayın. Evet bu sayede çabuk bıraktırırsınız belki ama çocuğunuzun doğduğundan beri sığındığı güvendiği tek limanı ondan tiksindirirseniz çok etkilenir. Öncelikle kararlı bi şekilde çocuğunuzla konuşup ya geceden ya gündüzden bırakmaya başlayın. Ben geceden başlamıştım çünkü artık sürekli kalkıyordu geceleri. Gece her kalkışında annecim konuşmuştuk seninle sen artık büyüdün ve memeden emeceğin süte ihtiyacın yok eğer çok açsan sana muz vs getireyim diye teklif ettim ilk günlerde. Ağladığında sarılarak sakinleştirdim. İlk günlerde bişeyler yemek istedi ama birkaç güne tamamen bitti. Sonra gündüz bırakmak çok daha kolay oldu zaten artık kabullendi. Ve çocuğumda hiç sinir krizi vs olmadı çok kolay atlattık bu süreci