Hanımlar merhaba
Subatta yildonumumuz tatile gitmeyi planlıyoruz, 7.5 aylik şuan kızımız o zaman 9 aylik olcak öncelikle onu belirteyim ki ona göre tavsiye verib lütfen.
Aslında balayı yaptığımız yere rizeye gitmeyi çok istiyoruz ama kizimin hasta olup olmaması gibi bir durumu riske atamayız.
Otel olsa rahat olmayacaktır [cunku akşam uykusuna geçtikten sonra biz güne nasıl devam edeceğiz.
Önerebileceğiniz veya daha önce bu aylarda bdbegi olup kış tatili yapan ve keyif alan anne olduysa lütfen deneyiminizi ve tatil yerinizi paylaşır mısınız?
Otel gibi Bi şey olursa muhafazakariz ona göre öneride bulunursanz sevinirim
🌸🌸