Annecik-06 Kızlar bebeğim daha 4 aylık ama midesinden sesler geliyor biz üşütürüz gelir ya öyle acaba o da üşüttü ki o kadar da dikkat ediyorum 😟
Annecik-06 cLearQueen hadi ya iyi bari bende üşüttüm mü acaba dedim hani annenin sütünden geçermiş ya üşütünce bebekte üşütür derler
faziletthr Gazı çıkmadıysa ondan oluyor, yada gaz damlasını cok kullandıgımızdada olmustu 10 damla kullanıyorduk 5e düştü
Annecik-06 faziletthr hımm yok gaz damlası kullanmıyorum ama belki gazı çıkmadığından da olabilir o aklıma gelmemişti
cLearQueen Annecik-06 oyle bisey yok canim benim merak etme.. hurafe onlar.. tabi sen dikkat et yine de.. bebegin canı ne ki elimizin direkt altinda barsakları midesi o yuzden gaz hareketlerini cok rahat algiliyoruz