vildan60 çalışma şartları çok zor şehrin insanları bağnaz havası çok kirli kışın çok soğuk yazın çok sıcak esnafı ayrı kazık sokma peşinde, ev sahipleri ayrı yolları çok kötü hastanesi berbat çocuk acilde ateş ölçer yok gidip kendimiz hastanede bulup bebegin ateşini kontrol ettik geçen haftalarda. çocuk hasta olacak anksiyetesi başladı sırf devlet hastanesine gidecegim diye. özel hastane zaten hiç bahsetmiyorum bile. inan sabaha kadar sayarım o kadar nefret ediyorum inşallah bu sene kurtulacağız.
ha dersen kardeşim hiç mi iyi yanı yok buranın? var 😂 güzel et yemeye doyarsın. yemek yemek çok ucuz dışarda ve çoğu lezzetli. yaz akşamları güzel, eşini çocuğunu al gece yarısına kadar yürü. bu sene çok güzel mekanlar açıldı şehrin ambiyansı baya değişti. imkanlar gene sınırlı ama en azından iyileşiyor. kardeşim ben müzik dinlicem, tiyatroya gidicem, kültürel, sosyal etkinliklerde bulunacağım dersen çok üzülürsün.