Kızım tv izlemesi son aylarda arttı telefon hiç vermedim ama tv önceden bakmazdı şimdi aşırı izlemeye başladı bende artık hiç açmama kararı aldım 1 haftadır açmadık ve 2-3 gecedir 4-5 saat yyuyo önceden 10 saat uyurdu ilk kez uyku problemi oldu benm gibi sorun yaşayan var mu ve bu normali mi