tunbul Kızlar İstanbul’dan doğuya gidecez görev için doğuda görev yapan arkadaşlar var mı nereleri yazalım nereler güzel görev yapabilme açısından yaşam açısından en azından birbirimize fikir olur🚨❤️
Defnemm2022 Atama dönemi değil ki ne için göreve gidecek eşiniz ? Diyarbakır çok güzel yazabilirsiniz
mmetehan Hatice3553 Şubat-Mart gibi kati-muhtemel açıklanıyor kesin gidecekler belli oluyor. şehirler mayıs gibi
Hatice3553 mmetehan ne yöne gideceğimiz belli olsa en azından merakla bekliyoruz siz neredesiniz butona mı bastınız
mmetehan Hatice3553 biz Ankaradayız aslında batıya gidecektik ama bebek küçükken eşim doğuyu yapmak istedi butona bastı . Siz nerdesiniz
Hatice3553 mmetehan evet bizde öyle düşündük çocuklar küçükken konyadayız şuan az önce açıklandı gidiyoruz doğuya
mmetehan Hatice3553 biz gidemiyoruz ya çıkmadı 🥲 sizin ki hayırlı olsun güzel bir yere gidersiniz inşallah