Tavsiyem o videoları hiç izlemeyin. Eşimde izleye izleye kafayı yemişti onu da oğlumu da psikoloğa götürdüm 😂
Oğlumda bişi çıkmadı ama kocamda kaygı bozukluğu ortaya çıktı. Oğlum şuan 2 yaşında çok şükür iyiz. Bütün bebeklerin takıntılı halleri vardır. Dönen nesneler, kumlar gibi. Tavsiyem çocuğunuzla anın tadını yaşayın, oyunlar oynayın