Kızlar 5 aylık bebeğim gece 2de yatıp gündüz 12 ye kadar uyuyor. Bende bu düzensizliğini düzenlemek için dün bir uyku rutinine başladım. Sabah 8de uyandırdım ve gün içinde bir,birbuçuk saat olacak şekilde 3 uyku yaptırdım. Bu rutine göre akşam 9 gibi uyuması gerekiyordu ki öylede oldu uyuklamaya başladı bende 9da uyuttum. Ama 10 buçuk gibi tekrar uyandı ve şimdi daha yeni uyutabildim. Uyku düzenimiz iyice karıştı. Sizce yarın sabah yine 8de uyandırıp alıştırmayı denemeli miyim. Uykusu gittikçe azalır gece gündüz hiç uyumaz diye korkuyorum. Yardım edin çok karıştım 😣