Hanımlar 4ay 10 günlük bebeğim var henüz hiç oturmadım ama aşırı hevesli oturmaya. Sırt üstü yatınca kafasıyla vücudunun birazını kaldırıyor kucakta hep oturur pozisyonda durmak istiyor. Doktorların biri çıkıyor en az 6 diyor biri bebek ne zaman isterse diyor. Sizler ne zaman kucakta oturur pozisyona geçtiniz? Koltukta destekli oturmak için daha çok küçük gibi geliyor yapamam ama kucakta yarı oturur gibi tutabilir miyim merak ediyorum