Minnakordek o söylediklerimi söylersem eminim daha çok ağlar ben gitmesini istemiyorum hani gitmicekti hani bizimle kalıcaktı der yaşan söylediniz bana der . Kuşlarımız vardı 2 tane bakamadığımızdan kuşlarımızı komşumuza verdik ilk fark etmedi sonradan fark etti neden gitti diye sorduğunda . Annesi onu çok özlemiş annesinin yanına uçup gitmiş geri gelicek dedim 1 hafta sonra komşumuzdan misafir olarak geri aldım bak geri geldi seni özlemişler ama geri annesine gidicek dedim 1 gün kaldı ve gece komşuma geri verdim sabah uyandığında kuşlarım dedi , annesinin yanına gitti kızım dedim biraz üzüldü ama sonradan unuttu vazgeçti . Komşuma oturmaya gittik onlarda kaldırmayı unutmuş kızım kuşları gördü ve bu bizim kuşumuz buraya gelmiş dedi hayır onlar değil bunlar başka dedim ama ikna edemedim bunlar bizim kuşumuz sen buraya verdin dedi karşısında sadece susarak kaldım 😔 bunda ne yaparım hiç bilmiyorum bu evimizde yürüyordu kızımla çok oyunlar oynadı ama ne olduysa bi anda fenalaştı götürmek zorunda kaldık bugün görmeye gittik bi nebze olsun yüreğine su serpildi görüp sarıldı sevdi kokladı öptü . Ama 4 gözle bekliyo gelmesini . İyileşip gelicek hasta olmuş diyor . Kucağındaykendr sohbet etti iyileş evimize gidelim seni özledim seni çok seviyorum dedi bıraktık çıktık 😔