Biliyorum her çocuk çok farklı ama bir konuda tıkanıyorum bugün akşama pizza yaptım ikiside 1 dilim yedi yanında içecekte vardı yiğenim kızlarım dan 4 ay büyük 4 dilim yiyor hangisi normal acaba 3 yaşındalar ve yemek konusunda çok zorlanıyorum elimden geldiğince 3 öğün vermeye çalışıyorum