Ben Malatyada yaşıyorum eğitim araştırmada bı tanr var üniversitede 2 tane doktor var zaten 2 doktora gtrdum ikiside çok ilgilenmedi bebeğim küçük diye öyle gcstryoruz kafamıza göre bı ay sonra gitmediğim diğer doktora gtrcem oda olmazsa Kayseri’de falan bakicam bende artık