Kızlar carsama gunu bebeğim 4 aylık olacak beni görmediği zaman çok ağlıyor yere koltuğa yada başka bir yere bırakamıyorum benimle ilgilrn oyna diyor ve gün icerisnde uyuduğu zaman yarım saat anca uyuyor bu neden olabilir normalmidir benim kokums mi alıştı acaba eşimde de duruyor ama ekseriyette beni istiyor ne yapmam lazım böyle çok zorlanıyorum hem ev uşleri hem yemek yetiştireniyorum beni çok zorluyir bu durum bebeği benim gibi olan var mı