2 yıldır doğum sonrası kaygı bozukluğu ve yabancılaşmadan dolayı antidepresan kullanıyordum şimdi bırakmaya başladık artık doktor kontrolünde şu an en düşük dozda bir gün içip bir gün içmiyorum üç gün sonra tamamen bırakacağım şimdi bile sürekli baş dönmesi mide bulantısı gibi yan Etkiler yaşıyorum tamamen bıraktıktan sonra bu yan etkiler ne kadar sürüyo bu konuda tecrübeli olan arkadaşlar yorum yapabilir mi