kuzeyaslan2017 Arkadaşlar sezeryandan sonra alt karın kaldı nasıl gider Allah aşkına bilen varsa söylesin (ekmek yemiyorum daha doğrusu düzenli yemek yemiyorum günde 1 öğün falan yiyorum)
haticegoktug_72 kuzeyaslan2017 bende burada bekleyeyim canım aynı sorun bende de var 3 doğumum 25 gün oldu 5 aylık hamile gibi göbeğim